Heads up games as a tool to promote participation in EFL students in the classroom
This research is based on heads up game as tool to promote participation in EFL students in the classroom,The purpose of this research is to explore, increase and finally to explore the heads up game as a tool increase the participation.To demonstrate that the implementation of games in the classroo...
Autores Principales: | Castrillo Villanueva, María Marcela, Rayo Castellón, Orlando Alexander, Toledo Morales, Denis |
---|---|
Formato: | Tesis |
Idioma: | Español Español |
Publicado: |
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: |
http://repositorio.unan.edu.ni/15297/ http://repositorio.unan.edu.ni/15297/1/15297.pdf http://repositorio.unan.edu.ni/15297/2/CC.jpg |
Ejemplares similares
-
Using games as techniques to teach English as a foreign language
por: Rodríguez García, Kathya Margarita, et al.
Publicado: (2021) -
Classroom Management to improve students-students interaction in the EFL
classroom
por: Altamirano Rodríguez, Bianca Azucena, et al.
Publicado: (2020) -
Strategies for improving the English reading skill in the students of 7th grade “A”, at Pablo Antonio Cuadra School, second semester 2019
por: Alfaro Zavala, Yasmina de los Ángeles, et al.
Publicado: (2020) -
Maximizar la producción oral en las clases de inglés como lengua extranjera a través del aprendizaje cooperativo Estrategias asistidas con tecnología en estudiantes de 7 ° grado en Francisco Luis
Instituto Nacional Espinoza en el turno de mañana en el segundo semestre de
2019.
por: Suárez Rugama, Ena Anielka, et al.
Publicado: (2020) -
Maximizar la producción oral en las clases de inglés como lengua extranjera a través de estrategias de aprendizaje cooperativo con ayuda de tecnología en estudiantes de 7 ° grado del Instituto Nacional Francisco Luis Espinoza en el turno de mañana en el segundo semestre de 2019
por: Suárez Rugama, Ena Anielka, et al.
Publicado: (2020)